Известие

Collapse
No announcement yet.

Колко цола най-големи джанти влизат?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колко цола най-големи джанти влизат?

    Здравейте колеги,интересува ме колко цола са най-големите джанти,които могат да влязат и да се движи нормално ГТВ 2000 кубика фаза 2 155 коня модела Говорим без преправяне на окачването,фланци и т.н. Обмислям за 19 цола 8,5 Ж ЕТ 30 5 по 98 с централен отвор 58,1.И какви гуми мога да си монтирам на тях?225/35/19 или 235/35/19 или други?Харесал съм си едни чисто нови, и в тоя ред на мисли понеже евентуално ще ми станат 3-ти комплект ще пусна в раздел продава едни оригинални 16-ки шайба с 2 комплекта гуми,ако на някой му трябват може да се обади Ще се увеличи ли разхода на гориво,ще падне ли ускорението и топ скоростта на колата също ме интересува.Коментирайте колеги

  • #2
    Имаше тука едно гтв на 19ки,синьо,така че едва ще е проблем било то 225 или 235 на тоя профил.
    Иначе какво ще стане - ще почне да друса повече,да скърца и тропа повече,да върви по-малко,да спира по-трудно и ред други негативи,особено ако с надкачване на цоложа не пипнеш/свалиш окачването, управлението става по-зле. А и не на последно място това ще го усещаш в пъти повече...
    Въпреки всичко,подкрепям, най-малкото гтв-то е кола,която заслужава
    '99 156 1.9 JTD SP3

    Comment


    • #3
      8,5 инча широчина според мен няма как да станат без фланци, дори и ако са с ЕТ 30.5 (което мен лично ме съмнява, защото по-голямата част от афтър маркет джанти са с ЕТ 35, което е някакво "средно" и става на повечето коли, за които евентуално са предназначени).

      Ако ги има в нета дай линк да ги видим какви са точно тия 19-ки с оригиналното ЕТ на ГТВ, че ми е интересно...

      А дали ще върви повече/харчи повече и т.н. зависи само и единствено от теглото им заедно с гумите спрямо другите, в общия случай ще са по-тежки, освен ако не са някой мега-рейсинг турбо ри'ръш ли магнезиев едишън... По темата има изписани десетки страници в по-популярните раздели (като 147/156 примерно).

      Comment


      • #4
        при мен на 18" джанти опираха в макферсона на оригиналните амортесьори. Проблема се решава с Кони Спорт. Също така на 225/40/18 опира при пълно навъртане на волана в предния подкалник. От друга страна на Бобо на ГТВ-то не опира на същия размер никъде. Ако не втвърдиш окачването при неравности ще ти търка и отзад. Поне при мен беше така. Иначе с доста по-големи гуми имаш и доста по-сериозна контактна площ. Респективно малко по-слабо ускорение, по-добра стабилност и по-добро спиране. Много зависи колко тежат самоте джанти и какви гуми ще сложиш.
        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

        Comment


        • #5
          Отново смях...Питайте Люси от Свищов,колко цола стават(без фланци)....20 ; )
          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
          ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

          Comment


          • #6
            Моите 19-ки са 7.5 инча и 35 офсет та даже май са 37.5 и подпират леко при навит волан. С 8.5 май ще си е приключение ,но пък с 30 офсет може и да не е толкова зле положението ,не мога да кажа със сигурност ,трябва да се пробва. Ако подпират много слагаш фланци и тва е ,само задните да не излезнат прекалено много и да почнат да подпират в калника... Гумите са ми 215/35/19 и според мен максималният размер който ще се събере под макферсона е 225/35/19 ,гуми с по голям диаметър в никакъв случай няма да влезнат с оригинално окачване! Всяка от джантите ми тежи по 14 кила ,с гумата може би 22-25 Разхода нагоре ,ускорението надолу ,средната скорост на шофиране с много км/ч надолу Комфорт? на мен така ми харесва повече За около 5-6000 километра вече съм позакривил борда на 2 от джантите
            Приготви си пари за хубави гуми ,не прави грешката да си купуваш китайчета като мен ,вият ,вибрират и не държат. Аааа и ако имаш връзки с Бат Бойко му кажи да действа навсякъде не само по магистралите
            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            8,5 инча широчина според мен няма как да станат без фланци, дори и ако са с ЕТ 30.5 (което мен лично ме съмнява, защото по-голямата част от афтър маркет джанти са с ЕТ 35, което е някакво "средно" и става на повечето коли, за които евентуално са предназначени).

            Ако ги има в нета дай линк да ги видим какви са точно тия 19-ки с оригиналното ЕТ на ГТВ, че ми е интересно...
            Оригиналните 16-ки мисля са с 35 офсет ,а не 30.5....
            Last edited by mochko1; d.m.y г., 01:50.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Fiat Bravo II 1.4 90hp
            sigpic
            Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
              Моите 19-ки са 7.5 инча и 35 офсет та даже май са 37.5 и подпират леко при навит волан. С 8.5 май ще си е приключение ,но пък с 30 офсет може и да не е толкова зле положението...

              Оригиналните 16-ки мисля са с 35 офсет ,а не 30.5....
              Аз мога да ти кажа, 5 единици разлика в офсета е грубо 5 милиметра. 1 инч разлика в широчината на джантата е 2.54/2 (само от едната страна) = 12.7 мм, тоест нетно разликата отвътре е грубо към 7.7 мм по-навътре от твоите ако са с еднакво ЕТ.

              Оригиналните джанти за ГТВ са с ЕТ 30.5. Все пак това е спортна кола, каквото и да говорят неграмотните хейтърчета за модела.
              Ще се самоцитирам по темата, за да не си правя "реклама" с линк:
              Първоначално публикувано от badmadafaka
              Най-важното (или "интересното") за тези джанти, за собствениците на 156/147/ГТ е следното: ЕТ-то (или офсета) на тези джанти е по-малка цифра отколкото е на стандартните за 156/147/ГТ, което означава, че те ще седят леко по-изнесени навън ако се монтират на такъв модел Алфа (тоест по-красиво ще "запълват" калника и колата ще е една идея по-стабилна с тях, защото "стъпката" и ще стане по-широка с почти 2 см). Разбирайте го, че в сравнение с оригиналните на тези модели, тези джанти стоят все едно, че сте им монтирали по 1 см дистанциращ фланец (само дето ще си ползвате оригиналните болтове и реално фланец няма да има).
              Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 08:20.

              Comment


              • #8
                Оригиналните 16-ки при мен са с ЕТ 35 или 37,не си спомням с точност,но в никакъв случай не са 30,5.Говорим за шайбата с 6-те големи дупки,колата ми е фаза 2.Гледах каталози за 19-ки за ГТВ и там ги дават ,че трябва да са с ЕТ 30 19-ките.Това ,което ме притеснява,е че ги дават с 8 Ж ,а тези са 8,5 Ж и пише ,че не са рън флат тези,което не знам със сигурност какво значи.За гуми ми препоръчаха 225/35/19 с индекс 96 И,определено няма да си купя китайски.Парите не са проблем,нито за гумите,нито за джантите,но въпроса е спорен,защото не искам да преработвам окачването,защото е перфектно,имам друг комплект чисто нови олекотени 16-ки немски освен това много красиви,показвал съм и снимки,тези 19-ки които съм харесал тежат 12кг всяка,гумите също са високоскоростни и май са олекотени.Не знам индексите точно как вървяха.Не съм се претръшкал за 19-ки,даже някои от вас знаят,че аз съм противник на тези неща,които не са застъпени от производителя,просто тези ми харесаха и реших и с това колата да прави впечатление.Обаче идеятата ми е да карам бърза кола,точно затова си държа ГТВ-то,ако едни такива джанти биха я спънали,по-скоро бих се отказал.Не обичам разни "доработки" и цигании,при другата ми колата просто взех 18-ки АМГ и ги монтирах,без фланци,без ексцентрични болтове и никакви такива.Просто отвиваш едните и слагаш другите.Ако и при ГТВ-то е такава ще ги купувам,ако не,според мен няма смисъл.

                Благодаря на всички за отговорите,умишлено не писах досега,исках да прочета мненията ви.Ще се радвам да пишат хора с 19-ки,какви са си купили,какви проблеми са имали и т.н.И това за падането на ускорението,и аз мислех,че ускорението пада,разхода се вдига,джантите се криват заради скапаните пътища и ниския профил на гумите,обаче за разхода и скоростта ми обясниха,че нямало да е точно така,защото джантите са по 12кг парчето,не били тежки,а гумите по каталог ги дават 225,че може,само,че за 17-ки,а тука при 19-ките вместо да са 225/45/17 стават 225/35/19.

                Абе объркано е много...Мнения различни,май всичко опира до тва дали искам да се изхвърлям,а в решението липсва всяква рационалност,дано да греша

                Comment


                • #9
                  E тая шайба я няма фабрично на ГТВ има ама ''17 а 16-ки от 156 може всеки да си сложи.

                  Comment


                  • #10
                    Има я. 17-ка с ЕТ 30.5.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      Има я. 17-ка с ЕТ 30.5.
                      Така де...ама се слага на фейс-а с по силните мотори А колегата твърди яе неговите са ''оригиналните'' (за модела) Което е грешно инфо

                      Comment


                      • #12
                        Нали ви казах,че и 20-ки може да се сложат,колко повече искате!!
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        ALFA GTV 98'-155hp,2.0 T.Spark

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
                          Така де...ама се слага на фейс-а с по силните мотори А колегата твърди яе неговите са ''оригиналните'' (за модела) Което е грешно инфо
                          И пак интерпретации...На 100 места съм написал,че оригиналните джанти на колата ми са 16 цола шайба с ЕТ 35 или 37,никъде не твърда,че са 17 с ЕТ 30,5,моля четете внимателно колеги
                          Днес бях в един тунинг център и ми казаха,че колата няма да гори повече,няма да е по бавна,няма да спира по бавно(както беше написано тук),единственото било,че можело гумите да опират,те евентуално били проблемни,но не би трябвало след като да кажем сложа 225,производитела дава като възможност 225/45/17,което е същото като 225/35/19,разликата била едва ли не в профила на гумата и джантата,вярно ли е всикчо това ? На кой да повярвам?

                          Comment


                          • #14
                            Братле по какъв начин трябва да ти обеснят колегите, че тези ОРИГИНАЛНИ 16ки с 5те кръга са ОРИГИНАЛНИ ЗА МОДЕЛА 156 и са с ЕТ39 или 41 не се сещам точно. А за ГТВ оригинални с 5те кръга точно като твоите произвеждат 17ки и те са с ЕТ30.5 както и всички други джанти които са излезли оригинално за ГТВ.
                            В тунинг центъра могат да ти кажат, че и с новите джанти ще ти гори и по малко масло колата.... Вярвай тук какво ти пишат защото ще се подведеш лошо. Помисли малко...
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Братле по какъв начин трябва да ти обеснят колегите, че тези ОРИГИНАЛНИ 16ки с 5те кръга са ОРИГИНАЛНИ ЗА МОДЕЛА 156 и са с ЕТ39 или 41 не се сещам точно. А за ГТВ оригинални с 5те кръга точно като твоите произвеждат 17ки и те са с ЕТ30.5 както и всички други джанти които са излезли оригинално за ГТВ.
                              В тунинг центъра могат да ти кажат, че и с новите джанти ще ти гори и по малко масло колата.... Вярвай тук какво ти пишат защото ще се подведеш лошо. Помисли малко...
                              Значи това е 156,не ГТВ фаза 2 така ли?Щото аз като напиша ГТВ фаза 2 картинки и ми излиза тази,която е точно като моята с точно като моите джанти,с точно ЕТ 35 Явно и гугъл ме лъже?

                              http://www.google.bg/imgres?q=GTV+ph...d=1t:429,i:133

                              Comment

                              Working...
                              X